Vám, jövedéki és termékdíj asszisztens képzés

Szakképesítés száma: 04115010

A képzés főbb jellemzői

A Vám, jövedéki és termékdíj asszisztens tanfolyam legfontosabb jellemzői:

  • A képzés várható időtartama: 4 hónap
  • A képzés óraszáma:100 óra
  • A felkészítés módja: kontakt online oktatás. Az élő előadásokat rögzítjük, azok bármikor visszahallgathatóak!

A képzés követelményeinek elsajátításáról a képzésben résztvevő a képzés befejeztével házivizsga keretében ad számot. A számonkérés formája: írásbeli feladatmegoldás.

A képzés elvégzéséről szóló igazolás megnevezése: tanúsítvány

Szakképesítő vizsga

Sikeres házivizsga esetén tanúsítvány kerül kiállításra, mely tanúsítvánnyal a képzésben résztvevő szakképesítő vizsgára jelentkezhet, mely független akkreditált vizsgaközpontban tehető le.

A hallgatónak jogában áll bármely általa választott vizsgaközponttal felvenni a kapcsolatot és vizsgáját egyénileg megszervezni, de ennek lebonyolításával a Képző intézményt is megbízhatja. Utóbbi esetben a vizsgaszervezéssel kapcsolatos minden feladatot átvállalunk!

Szakképesítő vizsgán a számonkérés formái: írásbeli vizsga és projektfeladat

Megszerezhető végzettség: 04115010 számú államilag elismert Vám, jövedéki és termékdíj asszisztens szakképesítés.

A képzés elvégzése után jelentkezhet a Vámügyintéző, Jövedéki ügyintéző vagy Termékdíj ügyintéző képzéseinkre!

A Vám, jövedéki és termékdíj asszisztens képzés képzési programja ide kattintva érhető el.

Időpontok, városok

2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Budapest
2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Békéscsaba
2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Debrecen
2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Eger
2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Győr
2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Kaposvár
2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Kecskemét
2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Miskolc
2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Nyíregyháza
2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Online képzés
2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Pécs
2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Salgótarján
2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Szeged
2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Szekszárd
2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Szolnok
2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Szombathely
2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Székesfehérvár
2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Tatabánya
2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Veszprém
2024-04-13
A képzés elindult, csatlakozni még lehetséges
Zalaegerszeg
2024-09-18
Budapest
2024-09-18
Békéscsaba
2024-09-18
Debrecen
2024-09-18
Eger
2024-09-18
Győr
2024-09-18
Kaposvár
2024-09-18
Kecskemét
2024-09-18
Miskolc
2024-09-18
Nyíregyháza
2024-09-18
Online képzés
2024-09-18
Pécs
2024-09-18
Salgótarján
2024-09-18
Szeged
2024-09-18
Szekszárd
2024-09-18
Szolnok
2024-09-18
Szombathely
2024-09-18
Székesfehérvár
2024-09-18
Tatabánya
2024-09-18
Veszprém
2024-09-18
Zalaegerszeg

A képzés díjával kapcsolatos információk

A képzés költsége

  • Képzési díj: 125.000 Ft
  • Egyösszegű fizetés esetén: 115.000 Ft
  • 5.000 Ft-os határidős kedvezménnyel: 120.000 vagy 110.000 Ft.

Részletfizetés lehetséges, érdeklődjön elérhetőségeinken!

A képzési díj a tananyagot tartalmazza, a felnőttképzési tevékenység áfamentes!

A szakképesítő vizsga díja: 70.000 Ft

Utaláshoz/készpénzbefizetéshez szükséges adatok:

  • Kedvezményezett neve: Novum7 Szolgáltató Kft.
  • Számlavezető bank neve: K&H Bank
  • Számlaszám: 10403909-50527074-68881009
  • IBAN: HU76 10403909-50527074-68881009
  • SWIFT/BIC kód: OKHBHUHB

Kedvezmények

A Vám, jövedéki és termékdíj asszisztens képzésünk aktuális kedvezményei:

  • 5.000 Ft kedvezményt kap, amennyiben a regisztrációját követően 5 munkanapon belül jelentkezik képzésünkre!
  • További 10.000 Ft kedvezményt kap, ha legkésőbb a képzés indulásáig egy összegben egyenlíti ki a képzés díját!

A fenti két kedvezmény összevonható!

Kapcsolat

Nem kapott minden kérdésére választ? Keressen minket elérhetőségeinken!

Vass Enikő, képzésszervező

A képzés megkezdéséhez szükséges feltételek

A Vám, jövedéki és termékdíj asszisztens képzés megkezdéséhez néhány egyszerű feltételnek meg kell felelni:

  • Iskolai végzettség: érettségi végzettség
  • Felnőttképzési szerződés: szükséges (a 2013. évi LXXVII. törvény 13. § alapján)
  • A képzésben résztvevő személy adatainak megadása: szükséges (a 2013. évi LXXVII. törvény 21. § alapján)

Általános információk

A képzés jellege: állam által elismert szakképesítést adó szakmai képzés.

A vám, jövedéki és termékdíj asszisztens érdemben elvégzi a kereskedelmi ügyeletek realizálásának folyamatában felmerülő részfeladatokat, az ügyintézői munkakörben foglalkoztatottak felügyelete és irányítása mellett. A szakképesítéssel rendelkező képes:

  • közreműködni a kereskedelmi ügyletekkel járó adminisztratív feladatok végrehajtásában;
  • ellenőrizni az ügyletek okmányait (számla, fuvarlevél, termékkísérő okmány, stb.);
  • alapszinten használni az uniós és nemzeti vám- és jövedéki elektronikus szakrendszereket, illetve a termékdíj és kiterjesztett gyártói felelősségi díj fizetési kötelezettség teljesítéséhez kapcsolódó elektronikus adatszolgáltatási platformokat;
  • közreműködni az EU integrált elektronikus kereskedelmi vámtarifa rendszerének (TARIC) összefüggéseinek, valamint a nemzeti jogszabályokban meghatározott kötelezettségek alkalmazásában;
  • elvégezni az importhoz vagy exporthoz kapcsolódó vám- és egyéb terhek megfizetésére vonatkozó kötelezettségek teljesítéséhez szükséges alapvető számítási műveleteket a hatályos jogszabályok ismerete és alkalmazása segítségével,
  • ellátni adatrögzítési feladatokat,
  • figyelemmel kísérni a kötelezettségekre vonatkozó határidőket;
  • közreműködni az elektronikus adatszolgáltatással, illetve nyilvántartások vezetésével kapcsolatos feladatokban;
  • közreműködni az illetékes hatóságok által végzett ellenőrzések adminisztrációs feladatainál.

Ne habozzon!
Jelentkezzen most!

Kérdése van? +36 30 629 5556
Jelentkezését egyszerűen leadhatja az online jelentkezési lap kitöltésével. Abban az esetben ha kérdése van, a fenti telefonszámon, vagy az érdeklődöm gomb megnyomásával felteheti kérdését, munkatársaink készséggel segítenek! 
Jelentkezem!
Felnőttképzési engedélyünk száma: E/2022/000158
Felnőttképzési nyilvántartásba vételi számunk: B/2022/001469
Gépkezelő szaktanfolyami engedélyünk száma: KGHF/1182-6/2023-ÉKM

Jelentkezés

Alulírott képzésre jelentkező kijelentem, hogy az adatkezeléssel kapcsolatos tájékoztatót megismertem, a jelentkezési lap kitöltésével és Képző intézménynek való megküldésével adataim kezeléséhez hozzájárulok.
Adatkezelés célja: Felnőttképzési törvény és/vagy a Közúti közlekedési ágazatban használt gépek kezelőinek képesítése megnevezésű hatósági szaktanfolyam hatálya alá tartozó képzésre való jelentkezés.
Adatkezelés jogalapja: A jelentkező hozzájárulása.
Adatkezelés időtartama: Jelentkezési lap kitöltésétől/a képzés iránti érdeklődés képzőnek való megküldésétől a Felnőttképzési szerződéskötés megkötésének napjáig vagy  visszavonásig.
Adatok köre: A jelentkezési lapon, képzési igényt jelző üzeneten szereplő adatok köre és a képzéssel összefüggő adatok, amelyek a képzésben részt vevő személy legmagasabb iskolai végzettségével, szakképesítésével, szakképzettségével, a képzésbe történő jelentkezéssel kapcsolatosak. 

magnifiercrossmenu