A képzés főbb jellemzői
A Vám, jövedéki és termékdíj asszisztens tanfolyam legfontosabb jellemzői
- A képzés várható időtartama: 4 hónap
- A képzés óraszáma:100 óra
- A felkészítés módja: kontakt online oktatás. Az élő előadásokat rögzítjük, azok bármikor visszahallgathatóak!
A képzés követelményeinek elsajátításáról a képzésben résztvevő a képzés befejeztével házivizsga keretében ad számot. A számonkérés formája: írásbeli feladatmegoldás.
A képzés elvégzéséről szóló igazolás megnevezése: tanúsítvány
Szakképesítő vizsga
Sikeres házivizsga esetén tanúsítvány kerül kiállításra, mely tanúsítvánnyal a képzésben résztvevő szakképesítő vizsgára jelentkezhet, mely független akkreditált vizsgaközpontban tehető le.
A hallgatónak jogában áll bármely általa választott vizsgaközponttal felvenni a kapcsolatot és vizsgáját egyénileg megszervezni, de ennek lebonyolításával a Képző intézményt is megbízhatja. Utóbbi esetben a vizsgaszervezéssel kapcsolatos minden feladatot átvállalunk!
Szakképesítő vizsgán a számonkérés formái: írásbeli vizsga és projektfeladat
Megszerezhető végzettség: 04115010 számú államilag elismert Vám, jövedéki és termékdíj asszisztens szakképesítés
A Vám, jövedéki és termékdíj asszisztens képzés képzési programja ide kattintva érhető el.
Időpontok, városok
A képzés díjával kapcsolatos információk
A képzés költsége
- Képzési díj: 125.000 Ft
- Egyösszegű fizetés esetén: 115.000 Ft
- 5.000 Ft-os határidős kedvezménnyel: 120.000 vagy 110.000 Ft.
Részletfizetés lehetséges, érdeklődjön elérhetőségeinken!
Képzési díj emelés január 1-től! Csatlakozz képzésünkhöz december 31-ig még a jelenlegi áron!
A képzési díj a tananyagot tartalmazza, a felnőttképzési tevékenység áfamentes!
A szakképesítő vizsga díja: 70.000 Ft
Utaláshoz/készpénzbefizetéshez szükséges adatok:
- Kedvezményezett neve: Novum7 Szolgáltató Kft.
- Számlavezető bank neve: K&H Bank
- Számlaszám: 10403909-50527074-68881009
- IBAN: HU76 10403909-50527074-68881009
- SWIFT/BIC kód: OKHBHUHB
Kedvezmények
A Vám, jövedéki és termékdíj asszisztens képzésünk aktuális kedvezményei:
- 5.000 Ft kedvezményt kap, amennyiben a regisztrációját követően 5 munkanapon belül jelentkezik képzésünkre!
- További 10.000 Ft kedvezményt kap, ha legkésőbb a képzés indulásáig egy összegben egyenlíti ki a képzés díját!
A fenti két kedvezmény összevonható!
Kapcsolat
Nem kapott minden kérdésére választ? Keressen minket elérhetőségeinken!
Vass Enikő, képzésszervező
- Mobil: +36 30 629 5556
- E-mail: vass.eniko@novum7.hu
A képzés megkezdéséhez szükséges feltételek
A Vám, jövedéki és termékdíj asszisztens képzés megkezdéséhez néhány egyszerű feltételnek meg kell felelni:
- Iskolai végzettség: érettségi végzettség
- Felnőttképzési szerződés: szükséges (a 2013. évi LXXVII. törvény 13. § alapján)
- A képzésben résztvevő személy adatainak megadása: szükséges (a 2013. évi LXXVII. törvény 21. § alapján)
Általános információk
A képzés jellege: állam által elismert szakképesítést adó szakmai képzés.
A vám, jövedéki és termékdíj asszisztens érdemben elvégzi a kereskedelmi ügyeletek realizálásának folyamatában felmerülő részfeladatokat, az ügyintézői munkakörben foglalkoztatottak felügyelete és irányítása mellett. A szakképesítéssel rendelkező képes:
- közreműködni a kereskedelmi ügyletekkel járó adminisztratív feladatok végrehajtásában;
- ellenőrizni az ügyletek okmányait (számla, fuvarlevél, termékkísérő okmány, stb.);
- alapszinten használni az uniós és nemzeti vám- és jövedéki elektronikus szakrendszereket, illetve a termékdíj és kiterjesztett gyártói felelősségi díj fizetési kötelezettség teljesítéséhez kapcsolódó elektronikus adatszolgáltatási platformokat;
- közreműködni az EU integrált elektronikus kereskedelmi vámtarifa rendszerének (TARIC) összefüggéseinek, valamint a nemzeti jogszabályokban meghatározott kötelezettségek alkalmazásában;
- elvégezni az importhoz vagy exporthoz kapcsolódó vám- és egyéb terhek megfizetésére vonatkozó kötelezettségek teljesítéséhez szükséges alapvető számítási műveleteket a hatályos jogszabályok ismerete és alkalmazása segítségével,
- ellátni adatrögzítési feladatokat,
- figyelemmel kísérni a kötelezettségekre vonatkozó határidőket;
- közreműködni az elektronikus adatszolgáltatással, illetve nyilvántartások vezetésével kapcsolatos feladatokban;
- közreműködni az illetékes hatóságok által végzett ellenőrzések adminisztrációs feladatainál.